BOWLING
Junior

ΣΤΟΧΟΣ
Ο διαγωνισμός αφορά ρομπότ που μπορούν να εκτοξεύσουν ή να ρίξουν μια μπάλα και να στοχεύσουν τις κορίνες.
Όλα τα ρομπότ διαγωνίζονται μαζί σε κάθε ηλικιακή κατηγορία.
ΟΜΑΔΑ
1. Στους Αγώνες συμμετέχουν ομάδες και όχι άτομα.
2. Κάθε ομάδα μπορεί να αποτελείται από δύο (2) – τρία (3) άτομα.
3. Η ομάδα ορίζει ένα μέλος της ως βασικό Προπονητή του Αθλητή Ρομπότ της ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την επικοινωνία με την Οργανωτική Επιτροπή και τους κριτές, για τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου και για το χειρισμό του Αθλητή Ρομπότ κατά τη διάρκεια των Αγώνων.
ΑΘΛΗΤΗΣ ΡΟΜΠΟΤ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΘΛΗΤΗ
Ο Αγώνας αφορά Αθλητές ρομπότ ανεξάρτητα το ρομποτικό πακέτο ή υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί.
Όλοι οι Αθλητές ρομπότ διαγωνίζονται μαζί σε κάθε ηλικιακή κατηγορία.
Για τον διαγωνισμό MRC JUNIOR επιτρέπεται η χρήση των παρακάτω ρομποτικών πακέτων:
-
ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΝΗΠΙΟΥ ΝΗΠΙΟΥ:
-
Lego Spike Essential
-
Lego WeDo2
-
ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α΄ - Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ:
-
Lego Boost
-
Lego Spike Essential
-
Lego WeDo2
-
Maqueen DF robot
-
ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Δ΄ - ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ:
-
Maqueen DF robot
-
Lego Spike Prime
-
Mindstorm EV3
-
MBot MakeBlock
ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ME THN ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ EMAIL ΣΤΟ info@he-ro.gr.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΑΘΛΗΤΗ ΡΟΜΠΟΤ
1. Ο Αθλητής Ρομπότ πρέπει να είναι αυτόνομος.
2. Οι μέγιστες διαστάσεις του πρέπει να είναι (15 εκ x 15 εκ) και η μάζα του μέχρι 600γρ.
3. Για επιβεβαίωση των προδιαγραφών που αναφέρονται στο σημείο πιο πάνω, ο Αθλητής Ρομπότ θα ζυγίζεται και θα πρέπει με άνεση να χωρεί σε κιβώτιο ελέγχου.
- Το κιβώτιο ελέγχου έχει διαστάσεις (15 x 15 ) εκατοστά συν δύο (2) χιλιοστά ανοχή.
4. Ο Αθλητής Ρομπότ θα πρέπει να τοποθετείται στο κιβώτιο ελέγχου χωρίς να εξασκείται πίεση.
5. Ο Αθλητής Ρομπότ πρέπει να πετάει τη μπάλα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.
6. Ο Αθλητής Ρομπότ πρέπει να έχει κουμπί έναρξης και λήξης της λειτουργίας του (για τις μικρές ηλικίες το Play στο Tablet ή στο laptop τους).
7. Ο Αθλητής ρομπότ θα πρέπει απαραίτητα να έχει τα ηλεκτρονικά μέρη (εγκέφαλο, κινητήρες, αισθητήρες) του πακέτου που θα επιλέξετε και επίσης τους τροχούς. Απαγορεύεται η χρήση τροχών και ηλεκτρονικών μερών από άλλα ρομποτικά πακέτα. Επιτρέπεται η επιπλέον χρήση με άξονες, γρανάζια, λαστιχάκια από άλλα ρομποτικά πακέτα.
Τεχνικός Έλεγχος Αθλητή Ρομπότ
1. Ο αρχικός τεχνικός έλεγχος θα πραγματοποιηθεί την ημέρα των Αγώνων σε χώρο και χρόνο που θα καθοριστεί από τους διοργανωτές.
2. Τεχνικός έλεγχος διενεργείται πριν από την έναρξη κάθε φάσης των Αγώνων στον οποίο τυχόν συμμετέχει ο Αθλητής Ρομπότ.
3. Τυχόν αποτυχία μίας ομάδας να προσέλθει έγκαιρα για τεχνικό έλεγχο του Αθλητή Ρομπότ της οδηγεί στον αυτόματο αποκλεισμό της ομάδας από τη διοργάνωση.
4. Υπεύθυνος για να προσκομίσει τον Αθλητή Ρομπότ της ομάδας για τεχνικό έλεγχο είναι μόνο ο/η αρχηγός της ομάδας (προπονητής του αθλητή).
5. Ο τεχνικός έλεγχος περιλαμβάνει τον έλεγχο του Αθλητή Ρομπότ σύμφωνα με τους όρους που περιγράφονται παραπάνω στην ενότητα Αθλητής Ρομπότ. Αν δεν καλύπτει τις προδιαγραφές δεν θα γίνει αποδεκτό για να διαγωνιστεί και αυτόματα αποκλείεται από τη διοργάνωση.
6. Κατά την διάρκεια του τεχνικού ελέγχου θα γίνουν ερωτήσεις στην ομάδα στα κρίσιμα σημεία του προγράμματος του ρομπότ. Η ομάδα θα πρέπει να έχει μαζί της το laptop της με το πρόγραμμα του Αθλητή ανοικτό. Εάν από τις ερωτήσεις αποδειχτεί ότι η ομάδα δεν έχει γνώση του προγράμματος τότε η ομάδα λαμβάνει ως ποινή μείον 1 νίκη στο σύνολο των νικών που θα φέρει στο Άθλημα.
ΠΙΣΤΑ
-
Η πίστα είναι εκτύπωση μουσαμά με προκαθορισμένες διαστάσεις.
-
Οι κορίνες είναι 3D Printing και τοποθετούνται σε συγκεκριμένη διάταξη.
-
Η μπάλα είναι επίσης Printing και το ρομπότ θα πρέπει να την έχει επάνω του κατά την έναρξη κάθε προσπάθειας.
-
Η ρίψη της μπάλας γίνεται από τη ζώνη εκκίνησης.
-
Οι κορίνες επιστρέφονται στην αρχική τους θέση μετά από κάθε προσπάθεια.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
1. Όλοι οι Αθλητές Ρομπότ θα περάσουν από τεχνικό έλεγχο.
2.Μετά τον τεχνικό έλεγχο, όλες οι ομάδες θα παραμείνουν στον χώρο που τους έχει δεσμευτεί. Οι ομάδες μπορούν να εγκαταλείψουν τον χώρο μόνο όταν κληθούν στον αγωνιστικό χώρο. Κάθε ομάδα θα κληθεί από έναν διαιτητή του αγώνα, όταν χρειαστεί να πάει στον χώρο αναμονής που βρίσκεται κοντά στον αγωνιστικό χώρο.
3. Εάν η ομάδα δεν επιστρέψει στην πρώτη κλήση, θα χάσει τον αγώνα.
4. Μετά την ολοκλήρωση ενός αγώνα, οι ομάδες πρέπει να επιστρέψουν στον χώρο που έχει δεσμευτεί για αυτές.
5. Κάθε ομάδα έχει την ευθύνη να ακολουθεί το αρχικό πρόγραμμα, που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα και στον χώρο της ομάδας. ΜΗΝ ΑΡΓΗΣΕΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!
Αν μια ομάδα δεν προσέλθει στον αγωνιστικό χώρο σε 5 λεπτά ο Αθλητής Ρομπότ αποκλείεται!!!
6. Κάθε ομάδα θα έχει έως 2 προπονητές του Αθλητή Ρομπότ. Μόνο οι προπονητές επιτρέπονται στην περιοχή αναμονής ή στην περιοχή παιχνιδιού. Η υπόλοιπη ομάδα θα παραμείνει στον χώρο της ομάδας ή θα παρακολουθήσει το παιχνίδι από το κοινό.
Η διαδικασία του Αγώνα
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ & ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ
-
Ο Υπεύθυνος της ομάδας τοποθετεί το ρομπότ στη ζώνη εκκίνησης.
-
Το ρομπότ πρέπει να ξεκινήσει μόνο του τη ρίψη μόλις πατηθεί το κουμπί έναρξης.
-
Η ομάδα έχει τρεις (3) συνολικές προσπάθειες.
-
Μετά από κάθε προσπάθεια, οι κορίνες επιστρέφονται στην αρχική τους θέση.
-
Ο διαιτητής καταγράφει τους πόντους κάθε προσπάθειας.
Τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται:
Δεν επιτρέπεται:
• Οι Αθλητές Ρομπότ να χρησιμοποιούν εξαρτήματα που μπορούν να βλάψουν τους αντιπάλους τους.
• Διάσπαση του Αθλητή Ρομπότ σε κομμάτια κατά τη διάρκεια του αγώνα.
• Τηλεχειριστήριο ή χειρισμός από το laptop ή το tablet.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:
Οι Αθλητές Ρομπότ θα επανεξεταστούν από τους κριτές πριν από κάθε Αγώνα και θα πάρουν ένα μοναδικό αυτοκόλλητο αριθμό. Αυτή η αυτοκόλλητη ετικέτα πρέπει να τοποθετηθεί σε μια πλευρά του ρομπότ.
ΛΗΞΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ & ΝΙΚΗΤΕΣ
-
Η μέτρηση των πόντων γίνεται στο τέλος των τριών (3) προσπαθειών.
-
Ο συνολικός αριθμός κορίνων που έριξε η ομάδα καθορίζει τη βαθμολογία της.
-
Σε περίπτωση ισοπαλίας, οι ομάδες θα εκτελέσουν μία (1) επιπλέον προσπάθεια για να ξεκαθαρίσει ο νικητής.
-
Όλες οι ομάδες βραβεύονται με διάφορα βραβεία ανά ηλικιακή κατηγορία.
Δημιουργήστε τον λογαριασμό προπονητή και δηλώστε τις ομάδες σας πατώντας στο παρακάτω κουμπί.